Det har fortfarande inte regnat..

... men de har lovat några millimeter framåt kvällen. Just nu är det runt 30 grader varmt, sol och lite blåst. Barnen är varma och därmed lite lättretliga, och det är jag med. Så därför sitter jag här några minuter. Livet är rätt bra just nu, jag påtar lite i trädgården, försöker få ordning i flyttröran och dessutom njuta av att vara ledig. Lyckas rätt bra med alltihop, men idag har det tagit stopp.
L har varit sjuk med ont i magen o feber, men nu är hon på bättringsvägen. U är förkyld och har haft hög feber, men är på väg att bli bättre han med. Jag o V är bara varma *L*.
Sen senaste inlägget har barnen varit hos sin far en gång, det var totalt kaos när de kom hem, som vanligt. Helt speedade och tro f*n för det när de inte hade ätit annat än nyponsoppa o mackor på hela dan. Tur att de har en förutseende mamma som hade förberett grillning när de kom hem. Mitt ex lyckades dessutom hota mig, så just nu är jag lite orolig eftersom han brukar kunna göra allvar av sånt. Å polisen såg allvarligt på det hela. Men jag har bestämt mig för att inte tänka så mycket på det, inte förändra mina mönster eller nåt.... han ska INTE vinna på att vara en idiot.
Grönsakslandet är iaf på tillväxt.... minst sagt. Jag har mer mangold än jag kan göra av med och det blir bara mer hela tiden, betorna växer och lär vara klara en bra bit tidigare än vad de egentligen ska, å samma sak med broccolin. Yey!!!! :D



Nu orkar jag inte skriva mer... ska ta in tvätten och sen drar jag o barnen iväg o badar en snabbsväng.

ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback